diumenge, 27 de gener del 2008

Català i les faltes

Molts sou els que sabeu escriure el català amb excel·lència, altres no vàrem tenir la sort d'estudiar-lo a l'escola i després malgrat molts esforços, classes, i correctors automàtics, seguim fent faltes d'ortografia. Poques, però en fem. Alguns ens corregiu amb elegància, d'altres amb menyspreu, d'altres ens diuen que a la nostra edat ja hauríem d'haver-lo après, d'altres... m'he sentit de tot...

Davant d'aquest panorama, es poden triar diversos camins, callar, fer-ho amb una altra llengua, en llatí per exemple que es el que em varen fer estudiar a mi, o seguir esforçant-se per fer-ho cada vegada millor i no reprimir-se les ganes de comunicar.

Sempre que he buscat la col·laboració d'algú per que em revisés els meus escrits, em trobo amb gent molt ocupada, així que un dia et fan el favor, però el següent ja no goses demanar-lo.

Per un català viu, escrivim en català, encara que sigui amb faltes!

2 comentaris:

Jordi O ha dit...

Text revisat per en Miquel N. Gràcies.

Jordi O ha dit...

Es pot fer servir el corrector de:
http://www.softcatala.org/corrector/