divendres, 25 de gener del 2008

Excursionisme i Web 2.0 = 2.0A ?

En Jaume J. de www.cegesqui.com ha escrit en el seu blog:
Trobo molt interessant el debat obert sobre el web 2.0 i l'excursionisme que he llegit en els blocs d'en Francesc Roma i a muntanya.net.Els canvis trepidants a internet i en el món de les tecnologies sovint ens superen. Potser hi ha raons per l'escepticisme però tot això avança i, personalment, m'agrada ser optimista...
Probablement sinó fóssim muntanyencs un pel "2.0" ens hauríem perdut moltes traces...

Es evident que alguna cosa està canviant, jo mateix, amb els companys que ara estic fent muntanya tots son contactats gràcies a Internet i les sortides que fem amb el meu fill es gestionen, de moment, per correu electrònic. Clar, tampoc no es fàcil, a vegades la informació no arriba a tot el grup ni tothom pot fer servir aquestes eines amb la mateixa facilitat.

Aixi que una web mes amable i nosaltres una miqueta 2.0A pot resultar en una combinació interesant!.

Veieu en aquest mateix blog el que es diu de les web amables 2.0A. Fent cas del comentaris de molts de vosaltres, he optat pel terme 2.0A, per cert, comentaris que m'heu fet personalment o bé per e-correu. Pocs sou els que us atreviu a fer servir la posibilitat de comentaris delss blog.

1 comentari:

Jaume J ha dit...

Trobo més ambale lo de "web amable" que això de 2.5A...
;)
bones traces!!!