dimarts, 1 de setembre del 2009

Guifi a l' Aran

7 comentaris:

Ramon. ha dit...

home, Jordi, ja era hora que donessis senyals de vida al teu Blog.
com estàs?
estic esperant la crònica mora del Toubkal.
jo marxo el divendres.
salut.
una abraçada.

Jordi O ha dit...

Ramon,

Es que com cada any he fet una apagada tecnològica. ara ja he engegat. La ressenya ben aviat!

Anònim ha dit...

Del Facebook.
Albert Font Arregui
Aquest estiu vaig anar a la Biblio de Vielha i els interruptors (electricitat) per connectar els PC ja no hi eren. Vaig fer una suggerència (queixa) a l'ajuntament argumentant TICs+estudiants+bretxa digita (és diu fractura digital, ja ho sé, però la paraula bretxa em quedarà sempre lligada a en Jordi).

Ara el que llegeixo m'acaba de descol·locar...

Jordi O ha dit...

del Facebook:
Jordi Ossó
L'ajuntament impulsa iniciatives i la difusió del coneixement.
La proposta de guifi.net podria encaixar a la Val...
Per que dius descol·locar?
I sereu aquest capde?

Unknown ha dit...

A veure si en surt quelcom de bó d'això :)

Anònim ha dit...

Del Facebook:
Albert Font Arregui
No hi serem. Anem al poble de la meva mare (Uncastillo) que estarà en festes.
Estic descol·locat pel que et vaig comentar de la Biblio. Per un costat treuen els endolls (no interruptors) per poder conectar els PC a la xarxa electrica, per la qual cosa limita la conexió a la xarxa en dependre de l'autonomia de les bagteries. Per una altra banda el mateix ajuntament impulsa mesures positives. No se de que van...

Anònim ha dit...

Benvolguts-des,

L'Àrea de Noves Tecnologies de l'Ajuntament de Vielha e Mijaran es complau
en convidar-vos a la xerrada tècnica sobre Programari Lliure que es
celebrarà aquest dissabte 5 de setembre a les 19.00 hores a la sala
d'actes de l'ajuntament.

La xerrada estarà impartida per Albert Calvet, president de CatPL
(Associació Catalana d'Empreses per al Programari Lliure) i Alfons Rubio,
gerent de CatPL. La jornada es complementarà amb una breu introducció a la
xarxa oberta conduïda per Jordi Ossó, membre de www.guifi.net.

L'acte estarà presidit per l'alcalde de Vielha e Mijaran, Pau Perdices i
el Segon Tinent d’Alcalde i regidor de cultura, esports, joventut i noves
tecnologies, Alex Moga.


El programari lliure (en anglès free software) és el programari que pot
ser usat, estudiat i modificat sense restriccions, i que pot ser copiat i
redistribuït. A la xarxa actualment tenim a la nostra disposició molts
programes gratuïts que podem utilitzar i que ens donem similars
prestacions que els de pagament. La xerrada vol introduir a la ciutadania
en aquest concepte de llibertat de software.

Us hi esperem!