Noves infraestructures viàries i condicionament de les existents.
La possible nova via segregada de l’Aran que, des de la boca Nord del túnel de Vielha, vorejaria Vielha per l’oest. El traçat definitiu d’aquesta via està encara pendent de definició i el pla dibuixa, indicativament, dues alternatives: una que mitjançant túnel per sota Baricauba i nou traçat pels boscos de Sovinhaus i Aubàs va a trobar Bossost i l’altra que davalla just per damunt de Gausac fins Aubèrt on entronca amb l’N-230.
Caldrà seguir de ben aprop aquest projecte, que d'entrada em sembla que destruirà uns dels boscos mes ben conservats del Mijaran.
Aquest text està extret del document publicat per la generalitat de Catalunya i forma part del Pla Territorial per l'Alt Pirineu i l'Aran, i quan parla de l'avaluació ambiental, fa referència al nou traçat de la N230 al seu pas per Vielha.
Si teniu fotografies de com als Alps resolen els traçats de les carreteres, feu-les arribar. He pogut comprovar que allà les carreteres quan arriben als pobles van soterrades, i els túnels son infraestructures lleugeres que es fan seguin els laterals de les muntanyes, proporcionant així ventilació natural i facilitat d'accés per les emergències. Pots atrevasar tota la Vall d'Aosta sense passar per un sol poble i sense que s'hagi tallat un arbre per medi d'un tunel de una llargada sorprenent.
Espero els vostres missatges de suport contra aquest projecte.
Caldrà seguir de ben aprop aquest projecte, que d'entrada em sembla que destruirà uns dels boscos mes ben conservats del Mijaran.
Aquest text està extret del document publicat per la generalitat de Catalunya i forma part del Pla Territorial per l'Alt Pirineu i l'Aran, i quan parla de l'avaluació ambiental, fa referència al nou traçat de la N230 al seu pas per Vielha.
Si teniu fotografies de com als Alps resolen els traçats de les carreteres, feu-les arribar. He pogut comprovar que allà les carreteres quan arriben als pobles van soterrades, i els túnels son infraestructures lleugeres que es fan seguin els laterals de les muntanyes, proporcionant així ventilació natural i facilitat d'accés per les emergències. Pots atrevasar tota la Vall d'Aosta sense passar per un sol poble i sense que s'hagi tallat un arbre per medi d'un tunel de una llargada sorprenent.
Espero els vostres missatges de suport contra aquest projecte.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada