dilluns, 10 de març del 2008

1000 visites

Avui el meu Blog ha arribat a les 1000 visites, i per celebrar-ho estreno capçalera. No fa ni dos mesos que estic en això dels blogs, ni tampoc en soc un expert, però si que estic gratament sorprès de com tot això es va configurant i de com sense adonar-me'n alguna cosa està canviant. Estaré aprop del 2.0 famós?.

Si mes no, i en la línia de la "web amable", a la dreta del blog i sota de les estadístiques, trobareu una icona que us permet subscriure-us al meu blog, i per exemple, fent servir iGoogle rebre a la vostra pàgina les noves entrades que es produeixin en el meu blog i de tots aquells altres que també us hàgiu subscrit. Jo mateix ja tinc el meu diari i amb una ràpida mirada ja se ha on s'ha publicat quelcom nou i puc escollir allò que m'interessa, sense necessitat de rebre correus-e replicant la informació dels blogs i col·lapsant la meva bústia de correu-e. Tot plegat es una mica recaragolat i gens "amable" però amb paciència s'aconsegueix fer funcionar. Si teniu algun dubte, nomes heu de deixar un comentari i intentaré ajudar-vos.


Mostra de la meva pàgina iGoogle amb els blogs que visito habitualment.